© ANP

Internationale Handel in Diensten IDEP

Algemeen

  1. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  4. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  7. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Wat betekent transitohandel en entrepothandel?
  2. Kan ik uitstel krijgen voor het insturen van de vragenlijst?
  3. Waar vind ik de uitgebreide handleiding over Internationale handel in diensten?
  4. Welke gegevens kan ik gebruiken om de enquête 'Internationale handel in diensten' in te vullen
  5. Waar vind ik de uitgebreide handleiding IDEP?
  6. Waar kan ik de landenlijst vinden?
  7. Waar kan ik de dienstenlijst vinden?
  8. Gevolgen Brexit voor bedrijven met uitgebreide landenindeling in de vragenlijst
  9. Kan ik een Engelstalige toelichting krijgen?
  10. Gevolgen Brexit voor bedrijven met EU/niet-EU indeling in de vragenlijst.
  11. Ik heb helemaal geen internationale diensten uitgevoerd of ingevoerd. Hoe wordt mijn bedrijf geselecteerd?