© ANP

Musea

Algemeen

  1. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  2. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  3. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  4. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.

Specifiek

  1. Worden de gegevens over ons museum met de Museumvereniging gedeeld?
  2. Ben ik verplicht gegevens aan te leveren?
  3. Mijn organisatie heeft geen museum. Hoef ik de vragenlijst dan niet in te vullen?
  4. Kan ik uitstel krijgen voor het insturen van de vragenlijst?
  5. Waarom vraagt het CBS gegevens van mijn bedrijf?
  6. Het museum is lid van de Museumvereniging. Moet ik nu ook de CBS-vragenlijst invullen?
  7. Het museum is gesloten Hoef ik de vragenlijst dan niet in te vullen?