Contactcenter CBS (Heerlen)

Online regelen/Contact

Informatie voor deelnemers CBS-enquêtes

Extra informatie

Door het coronavirus heeft het CBS ook bij het Contactcenter (voorzorgs)maatregelen moeten treffen. Hierdoor wordt de telefoon, e-mail en chat niet altijd binnen de reactietijd beantwoord die u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Onze dank voor uw begrip.

Bent u op zoek naar informatie over het invullen van een CBS-enquête? We helpen u graag verder.

Direct online regelen

 Wilt u een klacht doorgeven? Dit kan via ons: Klachtenformulier

Vraag het ons

Wilt u chatten? Onze medewerkers chatten graag met u op werkdagen van 9.00 - 16.00 uur. Contact meestal binnen 1 minuut.
Wilt u een van onze medewerkers spreken? U kunt bellen op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur op telefoonnummer: 045 570 64 00. Gemiddelde antwoordsnelheid 40 seconden.
Bent u doof of slechthorend en wilt u telefonisch contact? Download de app: https://www.tolkcontact.nl/tolk-app.

Stuurt u liever een e-mail? U krijgt antwoord binnen drie werkdagen.

Internationale Handel in Goederen

Voor de Enquête Internationale Handel in Goederen is een aantal specifieke formulieren beschikbaar. Let op, deze formulieren zijn alleen bestemd voor deelnemers aan de Enquête Internationale Handel in Goederen. Raadpleeg de enquêteinformatie en de veelgestelde vragen voor meer informatie.