Jaarstatistiek

© Hollandse Hoogte

Algemeen

  1. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  4. Is mijn privacy beschermd?
  5. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Mijn bedrijf had in de periode waarop de vragenlijst betrekking heeft (tijdelijk) geen activiteiten (door faillissement, opheffing, overname, fusie, verkoop, ziekte e.d.).
  2. Ik heb hele andere activiteiten dan op de vragenlijst is aangegeven.
  3. Wat doen jullie met mijn gegevens?
  4. Ik wil dit niet meer doen / wens niet meer benaderd te worden.
  5. Ik heb geen (definitieve) cijfers beschikbaar voor de uiterste inzendtermijn.
  6. Ik heb vergoedingen ontvangen in het kader van het prijsplafond. Hoe vul ik dit in de vragenlijst in?
  7. De definitieve jaarcijfers zijn nog niet bekend en de uiterste uitsteldatum is overschreden. Wat kan ik nu het beste doen?
  8. Het vragenformulier is niet van toepassing op de activiteiten van mijn onderneming. Wat moet ik doen?
  9. Ik ben een franchiser. Waarom benaderen jullie niet het hoofdkantoor voor de landelijke cijfers?
  10. Ik ben maar een klein bedrijf/zzp'er, waarom krijg ik deze vragenlijst?
  11. De Belastingdienst vraagt dezelfde informatie, waarom moet ik deze vragenlijst dan nog invullen?
  12. De vragenlijst reageert traag, wat kan ik hieraan doen?
  13. Ik vind de vragenlijst lastig / onbegrijpelijk om in te vullen.
  14. In de brief en vragenlijst wordt verwezen naar IFRS 16. Wat betekent dit voor de invulling van de vragenlijst?
  15. Kan ik de vragenlijst laten invullen door mijn accountant?
  16. Mijn onderneming is een holding, beheer- of houdstermaatschappij. Hoe moet ik mijn gegevens aanleveren?
  17. FAQ Steun- en herstelpakketten omtrent Corona