© Hollandse Hoogte

Veelgestelde vragen CBS Verplaatsingen

Veel gestelde vragen CBS Verplaatsingen

Deze app is nog in ontwikkeling. Bij het registreren van verplaatsingen kunnen soms nog dingen niet helemaal goed gaan.

1.Tijdlijn: Soms wordt een verkeerde tijd vastgelegd.
2.Data: Het is mogelijk dat een verplaatsing niet of niet helemaal juist wordt geregistreerd. Afstanden in km’s kloppen soms niet.
3.Dataverzameling uit: Als er iets mis gaat bij het uploaden van de data wordt de dataverzameling (nog) niet automatisch weer ingeschakeld. Dit kan ook na een update van de app optreden.
4..Data versturen: de data worden automatisch op de achtergrond periodiek verstuurd wanneer er een Wi-Fi verbinding beschikbaar is. Mocht dit niet gebeuren kunt u alle data handmatig versturen. Ga hiervoor naar Instellingen en klik op Upload Data.

...

U kunt de dataverzameling stoppen of onderbreken.

1. Open de CBS Verplaatsingen app
2. Ga naar instellingen
3. Schakel 'Verplaatsingen bepalen' aan of uit
4. Vergeet niet de app weer aan te zetten als u de metingen wilt laten voortzetten.

 Data verzameling aan- en uitzetten Android
Instellingen aanpassen op Android

Data verzameling aan- en uitzetten iOS

Instellingen aanpassen op IOS

Heeft u vragen?

Bel ons gerust op 045 570 66 27. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. U kunt ook mailen naar contactcenter@cbs.nl.

Is er iets mis gegaan met de registratie? Ga naar de Feedback Formulier en geef aan op welke dag er iets mis ging.

Uw mobiele data wordt niet benut. De data wordt automatisch op de achtergrond periodiek verstuurd wanneer er een Wi-Fi verbinding beschikbaar is.

Het is ook mogelijk om handmatig alle data te versturen.

1.Open de CBS Verplaatsingen app
2.Klik op het 'tabblad Instellingen'
3.Druk op de knop 'Upload Data'

Data versturen Android

Data verzenden via Android

Data versturen iOS

Data verzenden via IOS