Internationale Handel in Diensten IDEP

Algemeen

  1. Is mijn privacy beschermd?
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  4. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  5. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  6. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Welke gegevens kan ik gebruiken om de enquête 'Internationale handel in diensten' in te vullen
  2. Wat betekent transitohandel en entreporthandel?
  3. Waar vind ik de uitgebreide handleiding over Internationale handel in diensten?
  4. Waar vind ik de uitgebreide handleiding IDEP?
  5. Waar kan ik de landenlijst vinden?
  6. Waar kan ik de dienstenlijst vinden?
  7. Kan ik uitstel krijgen voor het insturen van de vragenlijst?
  8. Kan ik een Engelstalige toelichting krijgen?
  9. Ik heb helemaal geen internationale diensten uitgevoerd of ingevoerd. Hoe wordt mijn bedrijf geselecteerd?
  10. Gevolgen Brexit voor bedrijven met uitgebreide landenindeling in de vragenlijst
  11. Gevolgen Brexit voor bedrijven met EU/niet-EU indeling in de vragenlijst.