© Hollandse Hoogte

Recreatie-instellingen

Algemeen

  1. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  4. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  7. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Mijn onderneming heeft een gebroken boekjaar, hoe moet ik de vragenlijst invullen?
  2. Kan ik ook een papieren vragenlijst ontvangen?
  3. Kan ik de vragenlijst laten invullen door mijn accountant?
  4. Kan ik in plaats van de vragenlijst mijn jaarrekening opsturen?
  5. Kan ik uitstel krijgen voor het aanleveren van de gegevens?
  6. Mijn onderneming is een holding, beheer- of houdstermaatschappij. Hoe moet ik mijn gegevens aanleveren?
  7. Het vragenformulier is niet van toepassing op de activiteiten van mijn onderneming. Wat moet ik doen?