© ANP

Logiesaccommodaties

Algemeen

  1. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  4. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  7. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Kan ik uitstel krijgen voor het aanleveren van de gegevens?
  2. Welke accommodaties ontvangen een vragenlijst?
  3. Ik heb méér gasten dan nachten en dit kan ik niet invullen?
  4. Ik moet over een bepaalde maand gegevens aanleveren maar de accommodatie was gedurende de maand gesloten. Wat moet ik doen?
  5. Kan ik maandelijks een papieren vragenlijst ontvangen?
  6. Wat moet ik bij overnachtingen invullen?
  7. Wilt u per mail onze nieuwsbrief ontvangen en op de hoogte worden gebracht van recente publicaties?
  8. Ik kan de vragenlijst niet digitaal invullen of ben de vragenlijst kwijt. Kan ik een papieren vragenlijst ontvangen?
  9. Ik was bezig met het invullen van de elektronische enquête maar de verbinding werd verbroken. Wat moet ik doen?
  10. Wanneer moet ik uiterlijk de ingevulde vragenlijst insturen?
  11. Ik ben geïnteresseerd in de resultaten van dit onderzoek. Waar worden deze gepubliceerd?
  12. Hoe komt het CBS aan adressen van de accommodaties?
  13. Ben ik verplicht gegevens aan te leveren?
  14. Hoe kan ik wijzigingen in de naam van de accommodatie doorgeven?