COEN Conjunctuurenquête

Algemeen

  1. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  4. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  7. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Waar worden de resultaten gepubliceerd?
  2. De inlogcode werkt niet?
  3. Hoeveel bedrijven ontvangen de enquête?
  4. Als ik eenmaal ingelogd ben bij de vragenlijst, kan ik niet meer terug naar de site van COEN?
  5. Waarom ontvang ik een vragenlijst?
  6. Wanneer worden de resultaten gepubliceerd?
  7. Hoe zijn de gevraagde variabelen vastgesteld?
  8. Wat gebeurt er met de gegevens die het CBS verzamelt?
  9. Kan ik een Engelstalige vragenlijst krijgen?
  10. Waarom is er ook een maandvariant (de voormalige conjunctuurtest)?
  11. Worden de komende jaren steeds dezelfde bedrijven geënquêteerd?
  12. Waar kan ik terecht voor vragen of om een klacht in te dienen?
  13. Wanneer moet ik uiterlijk de vragenlijst invullen?
  14. Ik kan de website niet openen, wat moet ik doen?