© ANP

Beleidsinformatie Jeugd

Algemeen

  1. Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
  2. Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
  3. Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
  4. Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
  5. Is mijn privacy beschermd?
  6. Ik ben de inlogcodes kwijt.
  7. Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?

Specifiek

  1. Is het mogelijk om een eerdere levering te corrigeren?
  2. Moeten de gegevens van cliënten die zelf de zorg bekostigen ook worden geleverd?
  3. Moet de cliënt (of diens ouders) toestemming geven voor het verstrekken van zijn/haar persoonsgegevens aan het CBS door de jeugdhulpaanbieder of gecertificeerde instelling?
  4. Is er een (uitgebreidere) invulinstructie voor deze verplichte gegevenslevering ten behoeve van de Beleidsinformatie Jeugd?
  5. Binnen een verslagperiode mag er per traject slechts één gemeente via het woonplaatsbeginsel worden meegeleverd. Welke te kiezen bij tussentijdse verhuizingen en dergelijke?