

Algemeen
- Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
- Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
- Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
- Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?
- Is mijn privacy beschermd?
- Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
Specifiek
- Wat doe ik als de Portal niet werkt?
- Is de periode waarover ik opgave moet doen, aan te passen?
- Mijn onderneming is een holding, beheer- of houdstermaatschappij. Hoe moet ik mijn gegevens aanleveren?
- Hoe weet ik over welke periode ik gegeven moet aanleveren?
- Kan ik uitstel krijgen voor het aanleveren van de gegevens?
- Een klik op de knop ‘Vorige’ brengt me niet terug op de vorige pagina. Hoe zit dat?
- Ik kan de enquête Bestelauto’s niet versturen?
- Ik kan de vragenlijst niet digitaal invullen of ben de vragenlijst kwijt. Kan ik een papieren vragenlijst ontvangen?
- Ik val al jaren in de steekproef, kunt u mijn bedrijf niet een keer overslaan?
- Mijn onderneming is een leasemaatschappij of verhuurbedrijf. Hoe moet ik mijn gegevens aanleveren?
- Hoe kan ik de internetvragenlijst starten?