

Algemeen
- Ik ontvang vragenlijsten van het CBS maar de activiteiten van mijn bedrijf zijn beëindigd (faillissement, opheffing, fusie, overname of verkoop).
- Ik heb de vragenlijst ingevuld en opgestuurd. Waarom krijg ik een herinneringsbrief?
- Ik krijg geen scherm te zien waar ik het gebruikersnummer en de toegangscode kan invullen.
- Hoe kan ik wijzigingen van adres, plaatsnaam, contactpersoon doorgeven?
- Is mijn privacy beschermd?
- Ik kan geen 0 invullen in mijn invulvelden.
Specifiek
- Is het mogelijk om een eerdere levering te corrigeren?
- Moeten de gegevens van cliënten die zelf de zorg bekostigen ook worden geleverd?
- Is er een (uitgebreidere) invulinstructie voor deze verplichte gegevenslevering ten behoeve van de Beleidsinformatie Jeugd?
- Moet de cliënt (of diens ouders) toestemming geven voor het verstrekken van zijn/haar persoonsgegevens aan het CBS door de jeugdhulpaanbieder of gecertificeerde instelling?
- Binnen een verslagperiode mag er per traject slechts één gemeente via het woonplaatsbeginsel worden meegeleverd. Welke te kiezen bij tussentijdse verhuizingen en dergelijke?